tankar

japp. de är jobbiga dessa fördömda tankar. Jag vill att du ska uttrycka dig spontant om dina känslor inte att jah ska behöva säga åt dig. jag vet att du ärr ypen som säger det man vill hhöra och det gör så jag inte veg vaf jah ska tro. Jag kan inte säga åt dig hur du ska bevisa din kärlek för mig för det borde du redan veta om inte annat så borde jag inte behöva säga åt dig. Du säger att du är rädd. men du har inget att vara rädd för medans jag har masdor att varacrädd för. Jag vet att i alla mina försök att inte viöja göra fel. så gör jag säkert fleg fel. usch usch. jag bara gör fel. usch vet inte vad jag ska göra. Jag får inte må dåligt för det får inte bli som förr. fan ta dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0