Vad gör du med mig?

Jag borde inte bli avis eller svartsjuk just nu har jag ingen anledning att bli de men okej det blev jag. Jag blev avis på att hon fick va med dig hela helgen och inte jag. Jag tänker för mig själv att eftersom ända anledning jag har att vara avis var två telefon samtal där den ena var "Vi får höras sen, nu kom ..." och det andra var ett där du itne hade tid att prata utan bara säga god natt och sen skulle du lägga på för att prata mer med dem. Jag förstår du är en social person har alltid varit och kommer alltid att vara och då tänkte jag för mig själv men vore det ändå inte lite gulligt av mig att säga att jag var avis på att hon fick vara med dig hela helgen och  inte jag. Ett litet bevis på hur mkt jag saknade dig tänkte jag. Vad får jag till svar jo men vi är ju med varandra hela tiden annars. Jaha!? Ja nu har jag säkert PMS men spelar det någon roll om vi alltid är med varandra jag saknade dig och trodde du saknade mig. Tänk om jag sa nej men vi har ju sex och hånglar hela tiden annars så vad gör det om jag hånglar med den killen idag.!! Ja jag vart arg. Men börja inte bråka svara bara jag vet och skrev av mig här istället. Hoppas det räcker. Men jag kommer nog ge honom en pik så småning om iaf jag kan ju aldrig vara tyst fast jag borde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0