dagbok

Om hon hade sagt jag vill ha dig så hade det inte varit du och jag nu. Om jag inte varit så svag hade jag gått ifrån dig. Men nu står vi här 3 år senare. Jag är lycklig som aldrig för med dig, så länge jag inte minns för mycket. Minnena påverkar mig inte lika mycket nu som då men de finns alltid där och kommer alltid finnas där jag kommer aldrig glömma det du utsatte mig för, att du satte hela vårat förhållande på spel. Fast du inte förlorade något(om du inte ansåg att du förlorade henne) så hoppas jag att du har lärt dig något. Vissa dagar som denna får jag för mycket tid att tänka. Men jag älskar dig ändå även om jag nu inser att det kanske inte kunnat vara du och jag idag. Men jag antar som man brukar säga är det menat att vara så kommer det att vara så och vi är ju fortfarande tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0