den perfekta killen

den perfekta killen existerar inte. Inte om din perfekta kille bara ska ha ögon för dig jag har inte träffat en ända kille som inte tittar in anndra tjejer och gärna dem där med fejk bröst och massor med fett sugningar. Men som dem aldrig vill attvdu ska se ut som för du är världens snyggaste tjej. Men varför vill du då kolla på den stor bystade bruden som du har på almenackan varför tittar vissa på bilder på nätet. Men framförallt varför tar vi tjejer åt oss. Varför förstår vi inte att vi aldrig kommer bli nöjda med oss själva men vi duger ju för våra killar för dem skulle aldrig vilja ha neken modellen dem vill inte ha tjejen alla redan sett nakna. Men äbdå googlar jag snygga tjejer mår piss för att jag inte är lika snygg men tränar orkar man max en vecka sen mår man änbu sämre för man klarar ju inte ens av något så enkelt som att träna. Fast man borde vara glad och nöjd så har man ett ännu sämre självförtroende i ett förhållande än nät man är singel. Men man vill vara i ett förhållande man älskar ju pojken. Men ändå kan jag inte sluta tänka på att killen älskar min kropp men det är han som gett mig komplexen. Och jag kan inte dluta titta och jämföra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0