piss dag


Idag har jag varit surf mest hela dagen först fastna låset så kom inte in i skåpet. Sen var vaktmästaren sjuk. Sen hade man glömt matte boken hemma. Sen hade man sen lunch. sen vart det strul på repet. Men sen träffa man älsklingen och då blev man glad igen.
Jag blir bara så jävla arg. Fatta att det inte är så jävla enkelt. Jag är inget proffs som kan allt på en gång. Fan sluta klaga någon gång och ge mig lite tid och ändra inte hela jävla tiden. Hur ska man då veta vad man ska göra och inte göra. Man vet ju fan aldrig vad man ska göra. Ena stunden ska det vara så och nästa ska det vara si. bestäm er.
Jag orkar inte bry mig längre. Gör vad fan ni vill bara ni håller er till en grej och slutar klaga. Det är fan jobbigt att höra det hela tiden ni vet ju hur jag är. Det är inte så jävla enkelt för alla.

Det kändes skönt att få skriva av sig lite hoppas ni haft en bra dag så hörs vi// bloggaren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0