Till min älskling

Jag är sjuk och har inget bättre för mig så jag skriver lite i min blogg om min älskling. Säg gärna vad ni tycker. det här är ju ändå än så länge bara mitt andra inlägg i bloggen. Hoppas ni gillar dikten jag vet i alla fall en som gör det.

jag älskar och saknar dig så jävla mycket att det inte är sant.
vad skulle jag göra utan dig?
den dag vi träffades första gången vem kunde veta att det senare skulle bli du och jag.
vem visste att man kunde känna såhär så lycklig, så full av kärlek.
men så desperat av längtan när jag inte är med dig.
jag vill ju bara krama och pussa dig, det är allt jag vill.
inte äns om någon försöker kan dom förstöra det vi har.
ingen kan hindra mig från att leva resten av mitt liv med dig.
jag älskar dig min älskling <3



Ha det så bra nu allihopa jag ska kolla om jag hittar något mer att skriva om. hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0