Ingen spelning


Hejsan allihopa det blev tyvärr inget skrivet igår men jag försöker verkligen skriva så mycket jag kan. Men min syster satt vid datan typ hela kvällen och min pojk var här så. Men jag ska gott göra er och hoppas att ni fortsätter kolla på denna sida. Jag åker till min pojkvän imorgon igen men ska försöka skriva hos honom ändå. Men om ni inte hittar något nytt så vet ni varför.
 
Idag var det sista dagen i skolan bara avslutningen imorgon sen är det lov. Jippi! 
M var sjuk idag och därför blir det ingen spelning för oss imorgon som det var tänkt :( krya på dig M. Jag var me K, Sn, Nm å Vy idag. Sn fläta mitt hår. Nm å Vy ville åka plinplongtaxi till plåsterhuset. 
Sen träffa jag killen och det är i stort allt som hänt idag.

Som ni ser så använder jag förkortningar vid namn och ställen bara för att inte kränka dom andra. ha det bra så länge.// bloggaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0