Helgen


Hejsan allihopa.Det är inte alltid det blir så mycket skrivande på helgerna för då är jag mest med min kille men jag försöker. Som ni ser er min sida i fullt ös för att förbättra sig så kom gärna med tips och tipsa gärna folk om sidan. Jag gör det här för er skull också. Nu förstorar jag mitt utbud med att lägga in en dagbok där jag skriver vad jag gör om dagarna och en relations sida där ni kan få tips och hjälp med era kärleks problem. Det kommer säkert bli flera kategorier med tiden så att det blir lättare för er att hitta det ni letar efter. Så om ni inte hittar något nytt på första sidan kolla igenom resten av kategorierna det kan ju hända att ni glömt något. Jag tar lite i taget så att det alltid blir något att skriva om annars blir det ju inget nytt för er läsare att läsa. Mejla mig gärna om tips och sånt, ja ni kan mejla om allt möjligt på [email protected]  ha det bra så länge. // bloggaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0